• menu

Entreetickets

Wanneer het aankomt op de verkoop van entreetickets is OnlineTicket een white label. De bezoeker koopt zijn of haar ticket immers bij de organisator en niet bij OnlineTicket. OnlineTicket zorgt voor een soepele en eenvoudige afhandeling van de volledige online verkoop bij elk soort evenement.

Iframe / webshop
De ticketshop kan door middel van een iframe eenvoudig op de website van het evenement worden geïntegreerd. Hierdoor hoeft de bezoeker deze niet te verlaten en blijft hij of zij in de beleving.

OnlineTicket maakt het voor de bezoeker zo eenvoudig mogelijk om een ticket te boeken. De bezoeker hoeft niet eerst een account aan te maken maar kan direct het gewenste ticket selecteren, zijn / haar persoonsgegevens invoeren en betalen.

Betalingsmogelijkheden
Om het boekingsproces voor de bezoeker zo overzichtelijk mogelijk te houden, werkt OnlineTicket standaard met de betalingsmogelijkheden iDEAL, Creditcard en Paypal. Naast de Nederlandse bezoeker is het met deze betalingsmogelijkheden ook voor internationale bezoekers eenvoudig om een ticket te betalen. Indien gewenst kunnen andere betalingsmogelijkheden worden toegevoegd.

Toegangscontrole
Dankzij OnlineTicket komen bezoekers gemakkelijk, snel en veilig naar binnen. Alle tickets zijn voorzien van een unieke barcode en kunnen aan de deur eenvoudig worden gescand. De inzet van de scanners is bovendien geheel kosteloos en deze zijn makkelijk te bedienen waardoor deze zowel door onze als door eigen medewerkers kunnen worden bediend. En is het evenement niet volledig uitverkocht? Dan kan OnlineTicket ook de locatieverkoop verzorgen. Van het leveren van de tickets en kassa's (incl. PIN en wisselgeld) tot de daadwerkelijk verkoop.

Gedurende het evenement biedt de backoffice een real time inzicht in de scanresultaten zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste verkoopstanden.