• menu

Ticket management

Met OnlineTicket heb je de volledige ticketing van je evenement in eigen hand. Iedere opdrachtgever heeft 24/7 toegang tot zijn account in onze backoffice. In deze backoffice komt alle ticketing samen. Van het real time inzien van verkoopstatistieken en financiën tot het beheren van de gastenlijst en het verzenden van parkeerkaarten naar leveranciers. Alles in een handomdraai geregeld.

Verzenden/accorderen van tickets
Binnen de backoffice is het eenvoudig zelfstandig tickets te reserveren voor bijvoorbeeld CREW, VIP of leveranciers. Hiervoor kunnen meerdere soorten tickets aangemaakt worden, elk met hun eigen look-and-feel en begeleidende teksten. Zo kun je eenvoudig tickets versturen naar iedere gewenste partij. De mogelijkheid automatisch Excel lijsten in te laden maakt dat je nog efficiënter kunt werken.

Naast het zelfstandig verzenden van tickets kan ook gebruik gemaakt worden van een aanmeldpagina, bijvoorbeeld voor leveranciers of pers. Hier geven zij zelf aan hoeveel tickets van welke soort zij nodig denken te hebben. De aanvragen verschijnen in de backoffice waar de organisator bepaald of deze wel of niet akkoord bevonden worden. Indien akkoord worden de tickets automatisch verzonden.

Sub accounts
Bij de organisatie van een evenement heb je veelal te maken met externe partijen die grote batches met tickets nodig hebben voor hun medewerkers, relaties of leveranciers. Binnen de backoffice kunnen hiervoor eenvoudig subaccounts worden aangemaakt waarin zij zelfstandig hun tickets kunnen verspreiden. Als opdrachtgever beheer je uiteraard volledig welke soorten tickets en welke aantallen per subaccount beschikbaar zijn en kun je precies meekijken wat er verzonden wordt. Ook de layout van de tickets en communicatie vanuit subaccounts kan volledig naar wens worden ingevuld.

Last minute verzending
Met OnlineTicket is het mogelijk nog tijdens het evenement een ticket te reserveren (of verkopen). Deze worden namelijk direct verzonden. Komt er dus op het laatste moment nog een belangrijke relatie langs? Geen probleem! Met OnlineTicket heeft hij of zij in no time het parkeer- en/of entreeticket in de mailbox.