• menu

Waarom

OnlineTicket is een robuust ticketing systeem dat oorspronkelijk is ontwikkeld ter ondersteuning van de organisatie van de verkeers- en vervoersstromen rondom evenementen. Inmiddels is het systeem dusdanig ontwikkeld en uitgebreid dat het ticket oplossing biedt voor zowel verkeer en vervoer als voor entree en voor elk denkbaar evenement.

Verkeer- en vervoer
Het systeem maakt het mogelijk om vooraf gedegen prognoses te maken van de vervoerskeuze van bezoekers van een specifiek evenement waarbij ticketing het middel is voor de informatievoorziening. Het systeem kan verschillende gewenste tickets maken en verzenden. Onderscheid wordt gemaakt in tickets die worden verkocht via een webshop aan bezoekers en tickets die worden verzonden via een backoffice aan pers, genodigden en personeel.

Naast het recht toe recht aan verkopen van parkeer- en vervoerstickets biedt het systeem nog vele andere unieke mogelijkheden en services.

Het voordeel van onlineticketing is het hebben van real time inzicht in de status van de ticketuitgave en ticketverkoop en op de dag van het evenement, real time inzicht in de instroom.

Entree
Met een eenvoudige ticketshop kunnen snel tickets worden verkocht. Het is eenvoudig in de website van de opdrachtgever te integreren zodat de bezoeker niet de website hoeft te verlaten.

De pluspunten van OnlineTicket:

1. Zeer lage servicekosten;
2. Inzet van hightech scanners ter controle van e-tickets;
3. Uitgebreide backoffice;
4. Last minute online boekingen en reserveringen (zelfs tijdens het evenement);
5. Communicatie met de bezoeker op elk gewenst moment; voor, tijdens en na het evenement;
6. Gedetailleerde informatie (modal split) vooraf;
7. Gedetailleerde real time informatie;
8. Informatievoorziening, boekingspagina en tickets volledig in look-and-feel van evenement of geintegreerd op de pagina van het evenement;
9. Specifieke vereisten kunnen in een handomdraai geïmplementeerd worden;
10. Trees for Traffic: compensatie CO2-uitstoot.