• menu

Accreditatie

De backoffice van OnlineTicket biedt iedere opdrachtgever volledig inzicht in en controle over de ticketing van het evenement. Van het beheren van een gastenlijst en leveranciersbegeleiding tot het verzenden van parkeer- of vervoerstickets naar pers en medewerkers. Alles is hier in een handomdraai geregeld.

WK Roeien 2014 Bosbaan Amsterdam

case-61.jpg

Reserveringsmodule

In 2014 was Nederland voor het eerst sinds 1977 gastheer van het WK Roeien. Het evenement werd net als toen georganiseerd op de Bosbaan in Amsterdam. De backoffice van OnlineTicket is ingezet om parkeertickets te verspreiden onder o.a. Bekijk case 

Parkeergebouwen Gemeente Amsterdam

case-29.jpg

Parkeren Ziggo Dome Member Club

De Ziggo Dome Member Club is dé plaats waar ‘muziek en business’ samen gaan. De backoffice van OnlineTicket.nl maakt gebruik van een opdrachtgeverslogin waarin een opdrachtgever zelfstandig tickets kan reserveren en verzenden. Bekijk case 

HISWA te water Amsterdam

case-31.jpg

Aanmeldingsmodule voor leveranciers

Een opbouw van een evenement of beurs wordt gekenmerkt door last-minute aanpassingen en leveringen van materieel. Het gevolg kan zijn dat iedereen tegelijk in de ochtend het terrein op wil. Bekijk case