In de backoffice van OnlineTicket komt alle ticketing samen. Dit zorgt voor interessante real time informatie en data opbouw. Naast real time inzicht in de actuele verkoopstanden met bijbehorende financiële gegevens, biedt de backoffice inzicht in klantgegevens, geografische spreiding en de te verwachten modal split.
Naast het aantal verkochte parkeer- en/of pendelbustickets komen hier namelijk ook de aanmeldmodules terug zodat duidelijk wordt hoeveel personen met een touringcar naar een evenement komen en hoeveel personen worden gebracht en gehaald. Middels een poll tijdens het boekingsproces kan bezoekers worden gevraagd hoe laat zij verwachten aan te komen of te vertrekken en met hoeveel personen zij in de auto zitten. Ook dit biedt extra inzicht in de te verwachten vervoersstromen.
Het scannen van parkeer- en pendelbustickets in combinatie met de locatieverkoop van tickets zorgt voor belangrijke real time informatie over de vervoersstromen op de dag zelf. De ervaring leert dat een combinatie van beide cijfers een goede voorspelling geeft over de nog te verwachten drukte. Door de informatie in de backoffice wordt bovendien duidelijk waar deze eventuele drukte verwacht kan worden. Hierdoor kan nog tijdens het evenement op de actuele situatie worden ingespeeld door bijvoorbeeld maatregelen op- of af te schalen of een traffic alert in de zetten om bezoekers te informeren.
De informatie uit de backoffice zorgt voor belangrijke data opbouw die gebruikt kan worden bij de evaluatie van het evenement en bij de voorbereiding van volgende evenementen. OnlineTicket verzamelt deze data in een overzichtelijke eindrapportage.
Meer informatie?
Wilt u meer weten over onze werkwijze? Maak dan direct een vrijblijvende afspraak en neem contact op met één van onze medewerkers. Klik op de onderstaande button en vul het contactformulier in!