Entree

Met een eenvoudige ticketshop kunnen snel tickets worden verkocht. De ticketshop is eenvoudig in de website van de opdrachtgever te integreren zodat de bezoeker niet de website hoeft te verlaten.

Verkeer en vervoer

Het systeem maakt het mogelijk om vooraf gedegen prognoses te maken van de vervoerskeuze van bezoekers van een specifiek evenement waarbij ticketing het middel is voor de informatievoorziening. Het systeem kan verschillende gewenste tickets maken en verzenden. Onderscheid wordt gemaakt in tickets die worden verkocht via een webshop aan bezoekers en tickets die worden verzonden via een backoffice aan pers, genodigden en personeel. Naast het recht toe recht aan verkopen van parkeer- en vervoerstickets biedt het systeem nog vele andere unieke mogelijkheden en services.

Historie

Digitaal ticketing systeem

In 2010 is OnlineTicket van start gegaan met de voorverkoop van parkeer- en pendelbustickets. Met succes is er een digitaal ticketing systeem geïntroduceerd. In de testfase is tijdens verschillende evenementen gewerkt aan het verfijnen van het proces.

Informatie

In 2011 is de nadruk vervolgens gelegd op de informatievoorziening richting de bezoeker. Deze is uitgebreid waardoor OnlineTicket naast verkooppunt van parkeer- en vervoerstickets ook een informatieplatform is geworden dat bezoekers helpt bij het plannen van hun reis naar het evenement.

Uitbreiding

Het jaar 2012 stond in het teken van de verdere ontwikkeling van OnlineTicket over de gehele breedte. Het OnlineTicket team is uitgebreid, het servicelevel is verder opgeschroefd en er zijn enkele diensten, zoals een uitgebreide CREW module, toegevoegd. 

Specialiseren

Waar eind 2012 al een begin is gemaakt bij GelreDome in Arnhem heeft OnlineTicket zich in 2013 verder gespecialiseerd in evenementenlocaties in het binnenstedelijke gebied. Naast het huidige systeem heeft OnlineTicket nieuwe accreditatiedragers geïntroduceerd waarmee het parkeren bij alle evenementen in de Amsterdam ArenA en Ziggo Dome wordt verzorgd. 

home

Safety Group

OnlineTicket is onderdeel van de Safety Group uit Zwolle. Binnen deze holding vallen verschillende ondernemingen die zich allen bezighouden met het creëren van maximale bereikbaarheid. Naast OnlineTicket zijn dit Traffic Support, Event Travel, VPN, Crowd Support, IVON, City 360 en KCEV.

Meer informatie

Snel een oplossing nodig?

Wilt u meer weten over onze werkwijze? Maak dan direct een vrijblijvende afspraak en neem contact op met één van onze medewerkers. Klik op de onderstaande button en vul het contactformulier in!