Alle communicatie vanuit OnlineTicket naar de bezoeker vindt plaats in de look-and-feel van het evenement. De verschillende pagina’s worden geheel in de stijl van het evenement en naar wens van de opdrachtgever opgemaakt of kunnen volledig in de website van het evenement worden geïntegreerd. Hetzelfde geldt voor de tickets en (begeleidende) mailingen.

zakelijk

Investeren in een mooie custom shop is zeker de moeite waard. Met de verkoop van tickets, de polls in het boekingsproces en de verschillende aanmeldmodules (voor o.a. leveranciers, Kiss & Ride en touringcars) wordt belangrijke informatie verzameld voor de planvorming van een evenement. Bovendien zorgt deze informatie gecombineerd met scanresultaten voor cruciale data voor evaluatie van evenementen en voorbereiding van toekomstige evenementen.

Naast data verzameling voor de organisator en uitvoerende partijen als Traffic Support Events, is de custom shop ook een platform om informatie met bezoekers te delen. Allereerst via een custom made vervoerspagina (Traffic & Travelpagina) waarop alle vervoersmogelijkheden naar een evenement in één klap inzichtelijk worden gemaakt. Daarnaast door extra informatie op bijvoorbeeld parkeertickets (denk aan route-informatie), in mailingen (zie ook Traffic Alerts) en via Social Media.

Meer informatie?

Wilt u meer weten over onze werkwijze? Maak dan direct een vrijblijvende afspraak en neem contact op met één van onze medewerkers. Klik op de onderstaande button en vul het contactformulier in!