We stevenen af op een 1,5-metersamenleving. De ‘heropening’ van Nederland komt steeds dichterbij. Dat is voor velen goed nieuws, maar door de (versoepelde) maatregelen dient u extra rekening te houden met en zicht te houden op uw capaciteit. Daarnaast is het voor uw toekomstige bezoekers natuurlijk fijn om te weten wanneer ze wel of niet bij u terechtkunnen. OnlineTicket biedt u en uw toekomstige bezoekers de benodigde inzichten met de inzet van een tijdelijk reserveringssysteem. 

Van ticketing naar reservering

Met ons ticketingsysteem maken we normaliter evenementen aan, voor elke dag dat een evenement plaatsvindt. Deze evenementen beschikken elk over hun eigen ticketshop, waarin we de mogelijkheid hebben om hoofd- en subcategorieën aan te maken. Denk bij een hoofdcategorieën bijvoorbeeld aan camping- en parkeertickets, waarbij de subcategorieën de verschillende camping- en parkeervelden betreffen. 

Evenementen worden openingsdagen, hoofdcategorieën zetten we om naar dagdelen en subcategorieën naar tijdsloten. Zo heeft u in een handomdraai een compleet reserveringssysteem tot uw beschikking. Daarmee maakt u aan uw toekomstige bezoekers duidelijk wanneer zij bij u terechtkunnen, beheert u de tijdsloten op een overzichtelijke wijze en bent u niet onnodig veel tijd kwijt aan telefonisch contact. 

Bekijk voorbeeld 

Overige functionaliteiten

Ticketcapaciteit

Geef aan hoeveel mensen er per tijdslot kunnen reserveren.

Maximumaantal tickets

Bepaal het maximumaantal tickets dat mensen kunnen bestellen per tijdslot.

Beschikbaar van/tot

Stel de periode in waarin mensen reserveringen kunnen plaatsen.

Infographic

Van reservering naar bezoek

Voordat mensen uw bedrijf daadwerkelijk bezoeken, dienen zij een reservering te plaatsen. Het tijdelijke reserveringssysteem kent tal van (extra) opties en voordelen. Om het voor u zo overzichtelijk als mogelijk te houden, hebben we deze voor u opgesomd en in een infographic gegoten. Klik op de ondertaande button om de infographic te downloaden! Voor verdere toelichting kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Onderaan deze pagina vindt u de daarvoor benodigde contactgegevens.

Download Pdf

Speciale features

Shop mboiel
  • Custom shop: de kleuren van de shop kunnen zo aangepast worden dat deze matchen met uw eigen huisstijl. Vanzelfsprekend kunnen we uw logo ook in de shop verwerken.

     
  • Responsive design: het design van de shop is responsive, wat wil zeggen dat bij het bouwen ervan rekening is gehouden met het gebruik van verschillende apparaten.

     
  • Seat maps: met seat maps worden de (niet) beschikbare plaatsen voor de toekomstige klanten gevisualiseerd. Zo kunnen zij de plek kiezen waarnaar hun voorkeur uitgaat.

Meer weten?

Wilt u meer weten over het gebruik van ons tijdelijke reserveringssysteem? Neem dan gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op door te bellen naar 06-11394469 of klik op de onderstaande button en vul het contactformulier in!